Pages

MAJLIS MUHIBAH DAN PERASMIAN KPJ







IPG Kampus Perlis: Kelab Pendidikan Jasmani ini telah dirasmikan Oleh En Abu Bakar bin Mohammad Rashid, Ketua Jabatan Pendidikan Jasmani dan Kesihatan dalam satu majlis yang dianjurkan oleh kelab ini pada 29 Januari yang lalu. Majlis tersebut ialah Majlis Muhibah dan Perasmian Kelab Pendidikan Jasmani. Majlis ini didatangi oleh pensyarah-pensyarah daripada Jabatan Pendidikan Jasmani, Ahli Jawatankuasa KPJ dan semua guru pelatih opsyen Pendidikan Jasmani.


Majlis ini bermula dengan ketibaan para guru pelatih, pensyarah serta VIP di Dewan Pulai 1. Majlis diteruskan lagi dengan bacaan doa, nyanyian lagu Negaraku dan kemudian ucapan daripada pengerusi kelab Pendidikan Jasmani, Mohd Fikri bin Ruslan@Roslan, diteruskan dengan ucapan Pensyarah penasihat, En Muftar bin Mohamad Saad, dan kemudian dirasmikan oleh Ketua Jabatan PEndidikan Jasmani, En Abu Bakar bin Mohammad Rashid. Majlis kemudian diteruskan dengan bacaan ikrar KPJ oleh Ahmad Najib bin Azmi. Majlis ini diakhiri dengan sedikit jamuan yang disediakan.



Majlis ini diadakan untuk merasmikan KPJ ini. selain daripada itu majlis ini bermatlamatkan mengeratkan silaturrahim antara semua ahli KPJ. Hal ini selaras dengan matlamat penubuhan kelab ini iaitu mengeratkan silaturrahim antara semua guru pelatih opsyen Pendidikan Jasmani.


Majlis ini adalah satu majlis yang amat bermakna untuk semua ahli kelab ini. Hal ini kerana, pada majlis inilah kelab ini dengan rasminya mula berpersatuan seperti kelab-kelab yang lain.

1 ulasan:

bal berkata...

comey2 awek2 pj nie eh..jgn kat sklh nanti jd agen avon sudah..huhu